Όλες οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σου για τη συνεργασία με το lovel.gr
Τι είναι το lovel.gr

Το lovel είναι μια πλατφόρμα που εστιάζει στην διαδικτυακή αγορά και πώληση χειροποίητων προϊόντων. Ουσιαστικά είναι μια διαδικτυακή βιτρίνα για ταλαντούχους δημιουργούς από κάθε γωνιά της Ελλάδας που θέλουν να πουλήσουν τα μοναδικά προϊόντα τους online! Είναι κατά μια έννοια μια κοινότητα με κοινό χαρακτηριστικό την αγάπη για κάθε τι χειροποίητο. Κάθε συνεργάτης μας μπορεί εύκολα, νόμιμα και οικονομικά να πουλήσει τις δημιουργίες του χωρίς μεγάλες χρεώσεις.

Τι μου προσφέρει η συνεργασία με το lovel.gr ;

Σαν συνεργάτης – δημιουργός του lovel.gr μπορείς να παρουσιάζεις τις δημιουργίες σου μέσα από το δικό σου lovel store, εύκολα, νόμιμα και οικονομικά. Πιο αναλυτικά θα έχεις:

Πως ξεκινάω;

Αφού έχεις διαβάσει αναλυτικά τους όρους συνεργασίας που αναφέρονται στην παρούσα σελίδα και θέλεις να γίνεις συνεργάτης – δημιουργός του lovel.gr θα πρέπει να συμπληρώσεις την αίτηση συνεργάτη που θα βρεις εδώ και εφόσον εγκριθεί θα λάβεις τις απαραίτητες οδηγίες για να ξεκινήσεις το δικό σου lovel store!

Κάθε αίτηση εξετάζετε ξεχωριστά, συνεπώς θα χρειαστεί κάποιος χρόνος μέχρι να απαντηθεί το αίτημά σου για συνεργασία. Συνήθως μέσα σε λίγες εργάσιμες ημέρες.

Ποιος μπορεί να γίνει συνεργάτης του lovel.gr ;

Είτε είσαι ιδιώτης είτε επιχείριση μπορείς να συνεργαστείς μαζί μας ακόμα και αν έχεις δικό σου online shop. 

Αν είσαι ιδιώτης, μέσα από το lovel.gr μπορείς να πουλήσεις τα προϊόντα σου εντελώς νόμιμα. Ουσιαστικά για κάθε ολοκληρωμένη παραγγελία εμείς αγοράζουμε από εσένα το προϊόν σου στην τιμή που έχεις ορίσει και το μεταπουλάμε στον εκάστοτε πελάτη. Εκτός από την πλήρη νομιμότητα που θα έχεις σαν ιδιώτης θα μπορεί ο πελάτης να λάβει τις δημιουργίες σου με κόστος μεταφορικών πολύ πιο χαμηλό από να το έστελνες εσύ.

Αν έχεις επιχείριση, μέσα από το lovel.gr μπορείς να προβάλεις τα προϊόντα σου σε ένα ταχύτατα αναπτυσσόμενο δίκτυο, να αυξήσεις τις πωλήσεις σου, να προωθήσεις το brand σου και όλα αυτά με μηδενικό κόστος εγγραφής ή κόστος προβολής.

Τι προϊόντα μπορώ να πουλήσω;

Οτιδήποτε έχεις δημιουργήσει, σχεδιάσει ή μεταποιήσει και όχι μόνο.  Τα προϊόντα που θέλουμε να αναδείξουμε μέσα από τις σελίδες του lovel.gr πρέπει να είναι πρωτότυπα, προσεγμένα, με σωστή παρουσίαση και κυρίως φτιαγμένα με μεράκι

Πιο αναλυτικά:

  • Χειροποίητα προϊόντα
  • Μεταποιημένα προϊόντα
  • Vintage
  • Μοναδικά είδη εισαγωγής
  • Είδη δικής σου παραγωγής
  • Να είναι ξεχωριστό από όσες δημιουργίες συμπεριλαμβάνονται ήδη στο lovel.gr
  • Δεν επιτρέπονται καλλυντικά καθώς και βρώσιμα είδη
Κάθε προϊόν πριν δημοσιευτεί περνάει από έλεγχο από την ομάδα του lovel.gr ώστε να βεβαιωθούμε ότι πληρεί τις προϋποθέσεις πριν βγει online.
Γιατί αίτηση εγγραφής και όχι εγγραφή;

Στο lovel.gr πιστεύουμε στις καλές και ξεκάθαρες συνεργασίες. Γι’ αυτό το λόγο ελέγχουμε προσεχτικά κάθε αίτηση συνεργάτη ώστε να πληρεί τις προϋποθέσεις συνεργασίας. Τα προϊόντα που θέλουμε να αναδείξουμε μέσα από τις σελίδες του lovel.gr πρέπει να είναι πρωτότυπα, προσεγμένα, με σωστή παρουσίαση και κυρίως φτιαγμένα με μεράκι. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι να μην υπάρχουν παρόμοια προϊόντα από άλλους δημιουργούς. Μέσα από το lovel.gr θέλουμε να αναδείξουμε μοναδικές χειροποίητες δημιουργίες που να αντιπροσωπεύουν την αισθητική μας. Γι’αυτό κάθε συνεργασία μας είναι σημαντική και εξίσου ξεχωριστή.

Ποια είναι τα κριτήρια για να συνεργαστούμε;

Η ομάδα του lovel.gr προσπαθεί να δημιουργήσει ένα δίκτυο συνεργατών και αντιμετωπίζει με σεβασμό κάθε συνεργάτη. Τόσο τα προϊόντα όσο και οι ίδιοι οι συνεργάτες μας θέλουμε να ταιριάζουν στην αισθητική μας καθώς και στον πυρήνα του οράματος του lovel.gr ωε προς το αγοραστικό κοινό 

  • Προσεγμένη αισθητική δημιουργιών
  • Πρωτότυπα σχέδια
  • Σωστή παρουσίαση
  • Μοναδικά ως προς τα είδη δημοσιευμένα προϊόντα στο lovel.gr
  • Τυπικότητα και επαγγελματισμό από συνεργάτες μας

Το lovel.gr δεν κρίνει την κάθε συνεργασία ως προς το καλλιτεχνικό κομμάτι της κάθε δημιουργίας αλλά ως προς τα εμπορικά κριτήρια και το αγοραστικό μας κοινό. 

Προδιαγραφές φωτογραφιών για δημιουργίες

“We look good when you look good!”

Μέσα από τις δημιουργίες ενός συνεργάτη βγαίνει και η δική μας εικόνα. Έχουμε θέσει κάποιες σταθερές προδιαγραφές ως προς τις φωτογραφίες που ανεβαίνουν για κάθε προϊόν. Θέλουμε η παρουσίαση των δημιουργιών σου να παρουσιάζονται και να αναδεικνύονται με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Ειδικά ως προς την κύρια φωτογραφία πέραν του αισθητικού είναι απαραίτητη και για λειτουργικούς λόγους της ίδιας της πλατφόρμας να ακολουθηθούν όλες οι προδιαγραφές παρακάτω.

Θα βρεις αναλυτικό οδηγό για την σωστή προετοιμασία φωτογραφιών πριν την δημοσίευση στον οδηγό νέου συνεργάτη που θα λάβεις στο email μόλις εγκριθεί η αίτησή σου.

Περιεχόμενο και πνευματική ιδιοκτησία

Οι δημόσιες πληροφορίες που μοιράζεσαι στο lovel.gr (όπως για παράδειγμα το όνομα του καταστήματός σου, της δημιουργίας σου ή και οι φωτογραφίες αυτής) μπορούν να χρησιμοποιηθούν για προωθητικές ενέργειες στα social media από το lovel.gr

Ιδιώτης ή Εταιρεία

Υπάρχουν κάποιες μικρές διαφορές στη συνεργασία μας αν είσαι ιδιώτης ή εταιρεία που θα εξηγηθούν παρακάτω. Σε κάθε περίπτωση η συνεργασία μας θα είναι καθόλα νόμιμη και ξεκάθαρη ως προς τις διαδικασίες και τα παραστατικά που θα εκδίδονται καθώς και τα προϊόντα που θα διατίθενται προς πώληση.

Διαδικασία - Κόστος και προμήθειες

Το κόστος εγγραφής στο lovel.gr εφόσον εγκριθεί η αίτησή σου για συνεργάτης είναι εντελώς δωρέαν! Από κάθε ολοκληρωμένη πώληση το lovel.gr κρατάει ένα μικρό ποσοστό σαν προμήθεια από την τιμή που έχεις εσύ ορίσει κατα την καταχώρηση του προϊόντος σου.

Αν είσαι ιδιώτης

Σύμφωνα με το νόμο ΠΟΛ 1003/31.12.2014, κάθε ιδιώτης μπορεί να πουλήσει αντικείμενα ή υπηρεσίες αξίας μέχρι 10.000 ευρώ, χωρίς να πρέπει να ανοίξει δική του επιχείρηση, αφού μέχρι αυτό το ποσό, δεν θεωρείται επιτηδευματίας. Σαν ιδιώτης δεν μπορείς να εκδόσεις κάποιο παραστατικό. Για αυτό για κάθε παραγγελία που έχεις και για να πιστοποιήσουμε το γεγονός πως αγοράζουμε από εσένα, εκδίδουμε και σου αποστέλλουμε ένα παραστατικό που ονομάζεται τιμολόγιο αγοράς. Το τιμολόγιο αγοράς είναι το παραστατικό που χρειάζεσαι, για να είναι οι συναλλαγές σου απολύτως νόμιμες και διαφανείς, μέχρι, φυσικά να αποφασίσεις να ανοίξεις τη δική σου επιχείρηση. Κάθε τιμολόγιο αγοράς που θα λάβεις από εμάς για κάθε πώλησή σου οφείλεις να τα δηλώσεις στη φορολογική σου δήλωση ως έσοδα από ελευθέρια επαγγέλματα και συνοδεύονται από σχετική φορολόγηση. Κάθε τιμολόγιο αγοράς περιλαμβάνει την αξία όπου θα αγοράσουμε το προϊόν σου (χονδρική τιμή αγοράς), αλλά και ένα 3,6% φόρο χαρτοσήμου επί της αξίας αυτής. Το χαρτόσημο δεν το λαμβάνει ο δημιουργός (εσύ). Το αποδίδει η εταιρεία μας στο κράτος.

Τιμή προϊόντος και προμήθεια για ιδιώτη

Σε κάθε προϊόν που δημοσιεύεις στο lovel.gr ορίζεις εσύ την τιμή πώλησης (προ ΦΠΑ) και από την τιμή που θα ορίσεις, το lovel.gr κρατάει ένα ποσοστό 15% από την τιμή πώλησης (προ ΦΠΑ) για προμήθεια καθώς και φόρο χαρτοσήμου για το τιμολόγιο αγοράς όπως αναφέρεται παραπάνω. Η τιμή που θα ορίσεις για ένα προϊόν σου θα είναι χωρίς το ΦΠΑ μιας και το ΦΠΑ προστίθεται αυτόματα μέσα από την πλατφόρμα του lovel.gr ώστε ο εκάστοτε επισκέπτης / πελάτης να βλέπει τελικές τιμές στα δημοσιευμένα προϊόντα.

Σαν ιδιώτης συνεργάτης ορίζεις τιμή πώλησης προϊόντος 10€. Το προϊόν δημοσιεύεται online με τελική τιμή 12,40€ (συμπ. ΦΠΑ). Εφόσον γίνει η παραγγελία και αγοράσει ο πελάτης το προϊόν σου από την τιμή που είχες ορίσει (10€ προ ΦΠΑ) το lovel.gr κρατάει το 15% για προμήθεια και φόρο χαρτοσήμου. Συνεπώς το τιμολόγιο αγοράς καθώς και το ποσό που θα εισπράξεις θα είναι 8,50€. 

Θα βρεις αναλυτικό οδηγό για υπολογισμό προμήθειας και άλλων πληροφοριών στον οδηγό νέου συνεργάτη που θα λάβεις στο email μόλις εγκριθεί η αίτησή σου.

Αν έχεις επιχείρηση

Σε κάθε προϊόν που δημοσιεύεις στο lovel.gr ορίζεις εσύ την τιμή πώλησης (προ ΦΠΑ) και από την τιμή που θα ορίσεις, το lovel.gr κρατάει ένα ποσοστό 20% από την τιμή πώλησης (προ ΦΠΑ) για προμήθεια. Η τιμή που θα ορίσεις για ένα προϊόν σου θα είναι χωρίς το ΦΠΑ μιας και το ΦΠΑ προστίθεται αυτόματα μέσα από την πλατφόρμα του lovel.gr ώστε ο εκάστοτε επισκέπτης / πελάτης να βλέπει τελικές τιμές στα δημοσιευμένα προϊόντα. 

Για κάθε παραγγελία που λαμβάνεις μέσω του lovel.gr και για να πιστοποιήσουμε πως η εταιρεία μας αγοράζει το προϊόν από την επιχείρησή σου, εκδίδουμε εκ μέρους σου και σου αποστέλλουμε ηλεκτρονικά ένα Τιμολόγιο πώλησης – δελτίο αποστολής. Το τιμολόγιο πώλησης εκδίδεται ανά παραγγελία, με ημερομηνία την ημερομηνία που έγινε η παραγγελία (ή την ημερομηνία εξόφλησής της στην περίπτωση ο πελάτης έχει επιλέξει να πληρώσει με αντικαταβολή) κατ’εντολήν της εταιρείας μας και με τόπο προορισμού τη διεύθυνση του τελικού πελάτη. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τα καταχωρήσεις στα βιβλία σου.

Είναι επιθυμητό, η τελική τιμή που πωλείται ένα προϊόν στην πλατφόρμα του lovel.gr εφόσον έχεις και δικό σου online shop να συμβαδίζει με την τιμή πώλησης στο δικό σου online shop για ευνόητους λόγους.

Διαχείριση του lovel store μου

Μετά την έγκριση της αίτησής σου για συνεργάτης του lovel.gr θα βρεις αναλυτικές οδηγίες καθώς και εργαλεία που καλύπτουν όλες τις λεπτομέρειες όσο αφορά στην καταχώρηση των δημιουργιών σου, τις λήψεις παραγγελιών, της πληρωμές, τις αποστολές καθώς και άλλες λεπτομέρειες ως προς την σωστή διαχείριση του online καταστήματός σου στο lovel.gr

Προσθήκη Προϊόντων

Μέσα από τον πίνακα διαχείρισης του lovel store σου θα μπορείς να καταχωρείς τα προϊόντα σου με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Πιο συγκεκριμένα:
Τίτλος προϊόντος, περιγραφή, διαστάσεις, βάρος, κατηγορίες που ανήκει, υλικά, μέγεθος, χρώμα, φωτογραφίες, χρόνος προετοιμασίας πριν την αποστολή του καθώς και αριθμό αποθεμάτων που μπορεί να έχει.

Μετά την καταχώρηση των απαραίτητων στοιχείων του προϊόντος το προϊόν θα ελεγχθεί από τους διαχειριστές του lovel και εφόσον πληρεί τους κανονισμούς θα δημοσιευτεί και θα είναι διαθέσιμο για αγορά. Η διαδικασία ολοκληρώνεται συνήθως μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες ή άμεσα.

Αποστολές και μεταφορικά

Οι συνεργάτες μας στις ταχυμεταφορές (courier) αναλαμβάνουν να παραλάβουν το προϊόν από εσένα και να το αποστείλουν στον πελάτη. Μόλις ετοιμάσεις το δέμα και αφού εκτυπώσεις το ηλεκτρονικό voucher που θα έχεις λάβει, καλείς την εταιρεία μεταφορών με την οποία συνεργαζόμαστε και δίνεις εντολή παραλαβής ή πας στο πλησιέστερο κατάστημα που σε εξυπηρετεί για την αποστολή του.

Τα μεταφορικά κόστη δεν επιβαρύνουν εσένα και δεν χρειάζεται να σε απασχολούν. Για την πολιτική του lovel.gr για τις αποστολές και τα μεταφορικά μπορείς να μάθεις περισσότερα εδώ.

Ως προς την επιλογή άλλης εταιρείας από αυτή που συνεργαζόμαστε ήδη για τις αποστολές δεν είναι εφικτό μιας και έχει γίνει συγκεκριμένη συμφωνία με την courier που θα πραγματοποιεί τις αποστολές των προϊόντων.

Ο χρόνος που χρειάζεται για να παραδοθούν τα προϊόντα σου με ασφάλεια στον τελικό πελάτη δεν ξεπερνά τις 3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία της παραλαβής από εσένα.

Κατα την προσθήκη ενός νέου προϊόντος στην πλατφόρμα του lovel.gr το βάρος του κάθε προϊόντος οφείλει να καταγραφεί ακριβώς όσο είναι από τον δημιουργό. Επειδή ο υπολογισμός των μεταφορικών γίνεται με βάση το βάρος του κάθε προϊόντος σε περίπτωση λανθασμένου βάρους αν υπάρξει μεγαλύτερη χρέωση από αυτήν που έχει υπολογιστεί το κόστος των επιπλέον μεταφορικών θα το αναλάβεις εσύ.

Χρόνος προετοιμασίας και αποστολή

Κατά την προσθήκη ενός προϊόντος στην πλατφόρμα του lovel.gr θα καταχωρήσεις σε ειδικό πεδίο τον χρόνο προετοιμασίας του πριν την αποστολή. Αυτό είναι υποχρεωτικό να τηρηθεί ώστε ο πελάτης να λάβει το προϊόν στον χρόνο που έχει υπολογίσει.  Σε περιπτώσεις που λόγο ιδιαίτερων συνθηκών ή σοβαρής ανάγκης δεν μπορεί να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα οφείλεις να μας ενημερώσεις άμεσα.

Τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα άμεσα οφείλεις να τα στείλεις μέσα στην επόμενη εργάσιμη ημέρα. 

Όλες οι αποστολές υπολογίζονται σε εργάσιμες ημέρες και δεν μπορεί να γίνει αποστολή προϊόντων τα Σαββατοκύριακα.

Επιστροφές προϊόντων

Βάσει νόμου, μία παραγγελία μπορεί να επιστραφεί μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες, εφόσον επιστραφεί άθικτη και μη χρησιμοποιημένη στην κατάσταση στην οποία εστάλη. Τα έξοδα για τις επιστροφές των προϊόντων δεν αφορούν τον εκάστοτε συνεργάτη – πωλητή. Τα προσωποποιημένα δημιουργήματα εξαιρούνται από τις επιστροφές. 

Αν είσαι ιδιώτης το προϊόν μετά την επιστροφή του θα το κρατήσουμε για τυχόν προωθητικές ενέργειες. Αν έχεις επιχείρηση και μόλις σου επιστραφεί το προϊόν, θα εκδώσουμε δελτίο αποστολής προς την εταιρεία σου το οποίο θα πιστοποιεί πως το προϊόν εστάλη πίσω σε εσένα. Εσύ, θα πρέπει να μας εκδώσεις σχετικό πιστωτικό τιμολόγιο (χωρίς να ακυρώσεις το προηγούμενο).

Εφόσον ένα προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές που έχεις δηλώσει στην σελίδα του προϊόντος ή διαπιστωθεί πως έχει σταλεί ελαττωματικό οφείλεις να καλύψεις τα έξοδα μεταφοράς από τον πελάτη προς εσένα και μετά την διόρθωσή του ή την δημιουργία νέου προϊόντος ως αντικατάσταση του ελαττωματικού και το κόστος μεταφοράς εκ νέου από εσένα προς τον πελάτη.

Πληρωμές προς συνεργάτες δημιουργούς

Μέσα από τη σελίδα διαχείρισης του λογαριασμού σου μπορείς να δεις αναλυτικά όλες τις εκκρεμότητες πληρωμής σου καθώς και το ιστορικό αυτών. Οι πληρωμές για τα προϊόντα που πούλησες πραγματοποιούνται αθροιστικά για κάθε μήνα μέσα στις 5 πρώτες εργάσιμες του επόμενου και με ηλεκτρονική μεταφορά στον τραπεζικό σου λογαριασμό.

Η τράπεζα που συνεργαζόμαστε για πληρωμές προς συνεργάτες είναι η Alpha Bank. Σε περίπτωση που δεν έχεις λογαριασμό στην συγκεκριμένη τράπεζα θα επιβαρυνθείς με τα έξοδα πληρωμής ανάλογα την τράπεζά σου. Όλες οι συναλλαγές θα γίνονται σε ευρώ (€).

Αξιολογήσεις

Στο lovel.gr πιστεύουμε στις ποιοτικές συνεργασίες. Γι’αυτό το λόγο καλούμε τους πελάτες να αξιολογήσουν κάθε δημιουργό για να διασφαλίσουμε ότι υπάρχει ποιοτική αντιμετώπιση, επαγγελματισμός καθώς και τήρηση των όρων χρήσης του δημιουργού. 

Μετά την ολοκλήρωση κάθε παραγγελίας δίνουμε στους πελάτες τη δυνατότητα να αξιολογήσουν το δημιουργό από τον οποίο παρήγγειλαν. Στέλνεται αυτόματα ένα email που καλεί τον πελάτη να αξιολογήσει τον ανάλογο συνεργάτη. Η αξιολόγηση είναι προαιρετική και όχι υποχρεωτική. Ο πελάτης καλείται να μας ενημερώσει κατά πόσο έμεινε ευχαριστημένος από την ποιότητα του προϊόντος, την τυχόν επικοινωνία με την συνεργάτη, το χρόνο απόκρισης, το χρόνο ετοιμασίας προϊόντος & την ακρίβεια της παρουσίασης του στη σελίδα του . Για κάθε ένα από αυτά, ο πελάτης βάζει από 1 έως 5 αστεράκια, όπου 1= καθόλου ευχαριστημένος και 5= πάρα πολύ ευχαριστημένος.

Οι αξιολογήσεις δεν εμφανίζονται δημόσια αλλά λαμβάνονται αυστηρά υπόψιν για να υπάρχει μια μόνιμη ομαλή συνεργασία με τους δημιουργούς μας. Ένα από τους κύριους στόχους μας είναι το ποιοτικό περιεχόμενο ως προς τις δημιουργίες που εμφανίζονται στις σελίδες του lovel.gr καθώς και τον επαγγελματισμό ως προς τους δημιουργούς αυτών.

Κάθε αξιολόγηση είναι ορατή προς εμάς και προς τον εκάστοτε δημιουργό. Κάθε συνεργάτης με αρνητικές κριτικές θα αξιολογείται από την ομάδα του lovel.gr και αν κριθεί απαραίτητο μπορεί να διακοπεί η συνεργασία μαζί του.

Περισσότερες διευκρινίσεις / απορίες / βοήθεια

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, απορία, παράπονο κλπ που δεν αναφέρουμε σε αυτό ή σε άλλα κείμενα του lovel.gr μπορείς να μας στείλεις ένα email στο info@lovel.gr και θα σου απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.